Wonderful Days - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Wiebren Veenstra - WaarBenJij.nu Wonderful Days - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Wiebren Veenstra - WaarBenJij.nu

Wonderful Days

Door: wiebrenveenstra

Blijf op de hoogte en volg Wiebren

31 Oktober 2010 | Nederland, Middenmeer

Nog even en ik ben gevlogen. De backpack is weer uit het stof te voorschijn gehaald. Na enkele herstelwerkzaamheden van mama’s naaimachine voldoet het trouwe lastdier weer prima.

Inmiddels is bekend dat ik de komende twee maanden bij gastfamilie Lok Sudaar Bhaila in de plaats Banepa zal verblijven. Dit is dichtbij de hoofdstad Kathmandu. Ik ga werken op de ‘sunshine’ school en in een weeshuis/rehabilitatiecentrum in de oeroude stad Bhaktapur.

De teller van de sponsoractie staat op het enorme bedrag van €1375,-!! Iets wat dit project natuurlijk een ultieme meerwaarde geeft. Ik ben echt trots op iedereen die zich met zoveel enthousiasme hiervoor heeft ingezet.

Gisteravond heb ik met vrienden een onvergetelijke avond gehad bij mij thuis en in Schagen. Bedankt voor jullie heerlijke gezelligheid, fantastische support, en jullie briljante smaak voor muziek.
Tot ziens!
Wiebren

• 31 Oktober 2010 - 21:53

Laura:

Was echt een topper gisteravond!
    Ga genieten daar he! En kom met heel veel verhalen thuis!

X Laura

• 02 November 2010 - 21:44

Willemien:

Was super gezellig zaterdag!
    Hoorde vannmiddag dat je goed bent aangekomen in Kathmandu!
    Wat n goeie titel voor je verslag btw...

• 02 November 2010 - 21:51

Marjolein:

Over feesten gesproken, waren we maar weer in de jaren '90! Ik wacht vol spanning op de volgende verhalen!

ps. hoe bevielen de enveloppen ;)

• 03 November 2010 - 18:51

Jet Swieringa:

Ik denk ik check even hoe het met je is, je zult wel moe zijn van de reis. Het laatste bericht gaat over een feestje met briljante muziek...jammer dat ik er niet bij was...had je naar John Denver kunnen luisteren ;)

• 03 November 2010 - 19:45

Jan:

Ja! Wat een feest zaterdag, zat vanmiddag nog met Marjolein aan het nagenieten :P. Heel veel succes daar!