Sponsortocht Dijkgatbos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wiebren Veenstra - WaarBenJij.nu Sponsortocht Dijkgatbos - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wiebren Veenstra - WaarBenJij.nu

Sponsortocht Dijkgatbos

Door: wiebrenveenstra

Blijf op de hoogte en volg Wiebren

20 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Beste allemaal!!

De sponsortocht van afgelopen zondag is een enorm succes geworden. Alle ingrediënten waren aanwezig voor een topdag! Mooi weer, enthousiaste donateurs, EHBO, en een fantastische catering. En ik kan u mededelen; de zes ronden zijn gehaald!! En gelukkig was ik niet alleen, dankzij het meefietsen van goede vrienden en zelfs onbekenden heb ik de race kunnen afmaken. Want het was een race! Een paar minuten over de eindtijd van 16.00 uur kroop ik over de finish, ik hoop maar dat u dit door de vingers ziet. Ik wil u hartelijk bedanken voor de aanmoediging de e-mails, kaarten en de enorme sponsoring. Het bedrag dat op het inschrijfformulier is ingevuld kunt u overmaken op girorekening 7411748 t.n.v. HW Veenstra. U kunt nog ten allen tijde doneren. Eind deze week bericht ik u over het totaal bedrag dat gedoneerd is. U kunt nu al foto’s bekijken op: www.wiebrenveenstra.waarbenjij.nu

Middels deze site wil ik verhalen en foto’s uit Nepal communiceren. Op de volgende e-mailadressen kunt u mij mailen:

wiebrenveenstra@live.nl

team.spirit@live.nl

Verder kunt u mij mobiel bereiken: 0615968398

Bedankt!

Wiebren

  • 21 Oktober 2010 - 15:44

    Lieke:

    Lekker bezig Wiebren! Ik ben benieuwd naar je opbrengst. Veel plezier nog met je voorbereidingen en alvast een hele goede reis.
    Groetjes,
    Lieke (Projects Abroad Nederland)

  • 22 Oktober 2010 - 07:49

    Claartje:

    Wauw!!! Wiebren wat ontzettend stoer en goed van je! Wij zijn trots op vrijwilligers zoals jou!

    Groetjes, Claartje
    Projects Abroad Nederland

  • 25 Oktober 2010 - 11:50

    Je Moeder:

    Hallo zoon,
    Geweldige prestatie en fotos! Jammer dat we het hebben moeten missen. Ben trots op je, maar dat wist je al. Ma

  • 26 Oktober 2010 - 12:15

    Laurens:

    Heej mate!

    Onwijs tof dat je richting Nepal gaat. Dak van de wereld! Je weet, stiekem ben ik wel een beetje jaloers.
    Spannende tijd ga je tegemoet daar. Werken, vreemde taal, andere cultuur, eten, klimaat. Ik denk dat een fantastische ervaring wordt!

    Spreek je nog voordat je weggaat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wiebren

Actief sinds 15 Okt. 2010
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 33419

Voorgaande reizen:

01 Januari 2019 - 15 Februari 2019

School Rise 2019

20 Oktober 2013 - 05 December 2013

Bhaktapur en de Sunshine familie

07 December 2012 - 05 Januari 2013

Nepal Sunshine School 2012

01 November 2010 - 31 December 2010

Bestemming Nepal

Landen bezocht: